budování komunit
Jedna plus jedna
jsou tři
Budujeme komunity, ve kterých se lidé – a zákazníci – vzájemně propojují a inspirují
Každá značka s komunitou získává unikátní konkurenční výhodu. Rádi s vámi probereme, jestli je právě váš produkt vhodný pro budování zákaznické nebo jiné komunity.
Proč budovat byznys komunitu?
zákaznická podpora
Angažovaní zákazníci si
v komunitě poradí a sami vyřeší řadu dotazů bez vašeho přičinění.
Urychlení inovace
Zpětná vazba přímo od cílové skupiny je neuvěřitelně cenná, ukáže vám priority a usnadní inovace.
osobní reference
Je prokázáno, že zákazníci,
o které pečujete, vás budou spíše doporučovat dál.
unikátní obsah
Komunita může o vašem produktu psát blogy, natáčet videa nebo vytvářet jiný relevantní obsah.
věrní zákazníci
Komunita přispívá k lepší zákaznické zkušenosti a loajalitě.
lepší adaptabilita
Díky komunitě se zákazníci rychleji adaptují na novou verzi, službu nebo produkt.
Komu jsme pomohli vybudovat komunitu
S čím vám pomůžeme
design komunity
Navrhneme, jak má nová komunita vypadat, jakou bude mít identitu a co se v ní bude dít.
Strategie komunity
Pobavíme se o cílech, přínosech a prioritách. Navrhneme cestu k jejich naplnění a nastavíme, jak všechno změřit.
Rozvoj komunity
Komunita vám stagnuje nebo nevíte, jak zvládnout její rychlý růst? Společně najdeme řešení.
Community manager
Probereme, co obnáší role manažera komunity a kde hledat ty správné lidi.
Přednáška nebo seminář
V případě zájmu proškolíme o tématu budování komunity váš tým nebo připravíme příspěvek na konferenci.
Konzultace
Budování komunity chce hodně úsilí a trpělivosti. Budeme parťáky na vaší cestě a vy se na nás můžete kdykoliv obrátit..
S firmou FANL jsme začali spolupracovat za účelem zvýšení povědomí v online prostoru. Po provedené důkladné analýze z jejich strany, jsme již během pár týdnů zaznamenali výrazný nárůst nových poptávek našich služeb.
Alex Pacal | TM Technik s.r.o.
Máte pocit, že bychom si mohli rozumět?
Věříme, že skvělé partnerství je o lidech.
Pojďme najít společný fit.