e-mail marketing v b2b
e-mail marketing v b2b
Pokračujte
v konverzaci
a získejte více konverzí
Pokračujte v konverzaci pro získání konverzí
Pomáháme B2B firmám a startupům efektivněji využívat
e-mailový marketing. Vytváříme chytré a personalizované kampaně, které vám přivedou víc zákazníků.
Pomáháme B2B firmám a startupům efektivněji využívat e-mailový marketing. Vytváříme chytré a personalizované kampaně, které vám přivedou víc zákazníků.
84 % B2B firem používá
e-mailový marketing. Pokud je dělaný správně, je zdaleka nejefektivnější marketingovou strategií
v B2B.
84 % B2B firem používá
e-mailový marketing. Pokud je dělaný správně, je zdaleka nejefektivnější marketingovou strategií
v B2B.
84 % B2B firem používá
e-mailový marketing.
Pokud je dělaný správně,
je zdaleka nejefektivnější marketingovou strategií v B2B.
Nepřečtené e-maily
už nebudou končit
v koši
Nepřečtené e-maily
už nebudou končit
v koši
Zlepšíme vaše e-mailové kampaně nebo vám s nimi pomůžeme od samého začátku. Vytvoříme šablonu, napíšeme kvalitní obsah a postaráme se o analýzu, optimalizace i testování.
Zlepšíme vaše e-mailové kampaně nebo vám s nimi pomůžeme od samého začátku. Vytvoříme šablonu, napíšeme kvalitní obsah a postaráme se o analýzu, optimalizace
i testování.
Zlepšíme vaše e-mailové kampaně nebo vám
s nimi pomůžeme od samého začátku. Vytvoříme šablonu, napíšeme kvalitní obsah a postaráme se o analýzu, optimalizace
i testování.
Pečlivým segmentováním zasáhneme celou nákupní skupinu
Pečlivým segmentováním zasáhneme celou nákupní skupinu
Pro B2B firmy je e-mailový marketing klíčem k oslovení publika a podpoře prodeje. O nákupu ale rozhoduje celý tým lidí
s různými názory a potřebami.
Proto přizpůsobíme e-mailové kampaně tak, aby rezonovaly
s celou skupinou rozhodovatelů – ne jen s jednotlivcem.
Pro B2B firmy je e-mailový marketing klíčem k oslovení publika a podpoře prodeje.
O nákupu ale rozhoduje celý tým lidí
s různými názory a potřebami.
Proto přizpůsobíme e-mailové kampaně tak, aby rezonovaly s celou skupinou rozhodovatelů – ne jen s jednotlivcem.
Zapojíme nákupčí
v průběhu dlouhých prodejních cyklů
Zapojíme nákupčí
v průběhu dlouhých prodejních cyklů
Zatímco B2C nákupy mohou být často impulzivní a rychlé, B2B nákupy vyžadují více času
a interakcí. Proto je potřeba nastavit e-mailový marketing na dlouhodobou péči o potenciální klienty, poskytovat relevantní informace
a udržovat kontakt v průběhu celého rozhodovacího procesu.
Z toho důvodu jsou námi vytvořené e-mailové kampaně pečlivě načasované a obsahují relevantní informace, které jsou pro zákazníky přínosné v každé fázi jejich rozhodování.
Zatímco B2C nákupy mohou být často impulzivní a rychlé, B2B nákupy vyžadují více času a interakcí. Proto je potřeba nastavit e-mailový marketing na dlouhodobou péči o potenciální klienty, poskytovat relevantní informace
a udržovat kontakt v průběhu celého rozhodovacího procesu.
Z toho důvodu jsou námi vytvořené
e-mailové kampaně pečlivě načasované
a obsahují relevantní informace, které jsou pro zákazníky přínosné v každé fázi jejich rozhodování.
Máte pocit, že bychom si mohli rozumět?
Věříme, že skvělé partnerství je o lidech.
Pojďme najít společný fit.