e-mail marketing v b2b

e-mail marketing v b2b

Pokračujte 

v konverzaci 

a získejte více konverzí

Pokračujte v konverzaci pro získání konverzí

Pomáháme B2B firmám a startupům efektivněji využívat
e-mailový marketing. Vytváříme chytré a personalizované kampaně, které vám přivedou víc zákazníků.

Pomáháme B2B firmám a startupům efektivněji využívat e-mailový marketing. Vytváříme chytré a personalizované kampaně, které vám přivedou víc zákazníků.

84 % B2B firem používá
e-mailový marketing. Pokud je dělaný správně, je zdaleka nejefektivnější marketingovou strategií
v B2B.

84 % B2B firem používá
e-mailový marketing. Pokud je dělaný správně, je zdaleka nejefektivnější marketingovou strategií

v B2B.

84 % B2B firem používá
e-mailový marketing.
Pokud je dělaný správně,
je zdaleka nejefektivnější marketingovou strategií v B2B.

Nepřečtené e-maily
už nebudou končit
v koši

Nepřečtené e-maily
už nebudou končit
v koši

Zlepšíme vaše e-mailové kampaně nebo vám s nimi pomůžeme od samého začátku. Vytvoříme šablonu, napíšeme kvalitní obsah a postaráme se o analýzu, optimalizace i testování.

Zlepšíme vaše e-mailové kampaně nebo vám s nimi pomůžeme od samého začátku. Vytvoříme šablonu, napíšeme kvalitní obsah a postaráme se o analýzu, optimalizace
i testování.

Zlepšíme vaše e-mailové kampaně nebo vám
s nimi pomůžeme od samého začátku. Vytvoříme šablonu, napíšeme kvalitní obsah a postaráme se o analýzu, optimalizace
i testování.

Pečlivým segmentováním zasáhneme celou nákupní skupinu

Pečlivým segmentováním zasáhneme celou nákupní skupinu

Pro B2B firmy je e-mailový marketing klíčem k oslovení publika a podpoře prodeje. O nákupu ale rozhoduje celý tým lidí
s různými názory a potřebami. 

Proto přizpůsobíme e-mailové kampaně tak, aby rezonovaly
s celou skupinou rozhodovatelů – ne jen s jednotlivcem.

Pro B2B firmy je e-mailový marketing klíčem k oslovení publika a podpoře prodeje.
O nákupu ale rozhoduje celý tým lidí
s různými názory a potřebami. 

Proto přizpůsobíme e-mailové kampaně tak, aby rezonovaly s celou skupinou rozhodovatelů – ne jen s jednotlivcem.

Zapojíme nákupčí
v průběhu dlouhých prodejních cyklů

Zapojíme nákupčí
v průběhu dlouhých prodejních cyklů

Zatímco B2C nákupy mohou být často impulzivní a rychlé, B2B nákupy vyžadují více času
a interakcí. Proto je potřeba nastavit e-mailový marketing na dlouhodobou péči o potenciální klienty, poskytovat relevantní informace
a udržovat kontakt v průběhu celého rozhodovacího procesu. 

Z toho důvodu jsou námi vytvořené e-mailové kampaně pečlivě načasované a obsahují relevantní informace, které jsou pro zákazníky přínosné v každé fázi jejich rozhodování.

Zatímco B2C nákupy mohou být často impulzivní a rychlé, B2B nákupy vyžadují více času a interakcí. Proto je potřeba nastavit e-mailový marketing na dlouhodobou péči o potenciální klienty, poskytovat relevantní informace
a udržovat kontakt v průběhu celého rozhodovacího procesu. 

Z toho důvodu jsou námi vytvořené
e-mailové kampaně pečlivě načasované
a obsahují relevantní informace, které jsou pro zákazníky přínosné v každé fázi jejich rozhodování.

Máte pocit, že bychom si mohli rozumět? 

Věříme, že skvělé partnerství je o lidech. 
Pojďme najít společný fit.