kreativa
...opravdu vaše kreativa funguje?
Data vs. kreativa. Většina značek je drží zcela oddělené, spoléhají se na své designéry a na svůj výkonnostní tým. Ale co se stane, když se někdo zeptá „Jak funguje kreativa?" nebo „Co jsme se naučili z kreativ pro příště?"
Kvalita obsahu může mít až 60% vliv na úspěch kampaně. Rozumí si vaše kreativa s výkonem?
V analýze se díváme nejen na základní ukazatele,
jako je míra proklikovosti, ale také na hook rate, hold rate, cenu za nákup z dané kreativy nebo spendy. Díky tomu dokážeme porozumět tomu, co skutečně funguje
a kde je největší potenciál pro růst.
Jak postupujeme při tvorbě funkčních kreativ
1
Prozkoumáme výkon vašich historických kreativ
Na začátku naší spolupráce provedeme hloubkovou analýzu předchozích kreativ. Zohledníme výsledky a data, která máme
k dispozici, abychom lépe porozuměli tomu, co fungovalo
a co ne.
2
Vytvoříme 5 různých konceptů kreativ
Vytvoříme až 5 unikátních konceptů kreativního obsahu. Prozkoumáme nízkonákladové metody testování nových typů kreativních prvků, kterými ověříme, že rezonují s vaším publikem a přinášejí výsledky, než investujeme víc času
a zdrojů.
3
Spuštění testu
Tady začíná zábava. S nízkým rozpočtem pošleme nové kreativy na test.
4
Změříme výsledky. Sestavíme hypotézy
Na základě dostupných dat budeme analyzovat výsledky
a vytvoříme hypotézy.
5
Sestavíme další kreativy & pořád opakujeme
Vytvoříme další sadu kreativ
a budeme pokračovat
v opakování. Soustředíme se na hlavní cíl – naplnění vašich KPI při co nejnižší ceně za akvizici.
Věříme, že skvělé partnerství je o lidech.
Pojďme najít společný fit.