kreativa

...opravdu vaše kreativa funguje?

Data vs. kreativa. Většina značek je drží zcela oddělené, spoléhají se na své designéry a na svůj výkonnostní tým. Ale co se stane, když se někdo zeptá „Jak funguje kreativa?" nebo „Co jsme se naučili z kreativ pro příště?"

Kvalita obsahu může mít až 60% vliv na úspěch kampaně. Rozumí si vaše kreativa s výkonem?

Po spuštění stovek reklamních sestav a analýze výsledků kampaní jsme zjistili, že až 60 % výkonu vaší placené kampaně v Meta Ads má svůj základ v kreativě, kterou používáte. A ostatní platformy na tom nejsou výrazně odlišně.

Po spuštění stovek reklamních sestav a analýze výsledků kampaní jsme zjistili,
že až 60 % výkonu vaší placené kampaně
v Meta Ads má svůj základ v kreativě, kterou používáte. A ostatní platformy
na tom nejsou výrazně odlišně.

Ano, opravdu může samotná kreativa ovlivnit poptávky

Ano, opravdu může samotná kreativa ovlivnit poptávky

Data + kreativa
= nejlepší přátelé

Data + kreativa
= nejlepší přátelé

Zaměřujeme se na navrhování nových kreativ díky zpětné vazbě od výkonnostního týmu a kreativce, takže vždycky víme, že náš kreativní proces funguje.

Zaměřujeme se na navrhování nových kreativ díky zpětné vazbě
od výkonnostního týmu a kreativce,
takže vždycky víme, že náš kreativní proces funguje.

Posuň mě

Posuň mě

Při spuštění kampaní začínáme tím, že si sepíšeme value proposition klienta a z toho vytvoříme claimy. Tyto claimy pak testujeme v kampaních a dle výsledků
je zpracováváme do kreativ. 

Razíme tady T-shaped přístup, kdy rozpracujeme kreativy podle předcházejícího testu, ale zároveň přidáváme další nezávislou na předcházejícím testu. Tím se vyhneme zaslepení a krokem špatným směrem. Výsledkem jsou kreativy, které dlouhodobě fungují.




Při spuštění kampaní začínáme tím, že si sepíšeme value proposition klienta a z toho vytvoříme claimy. Tyto claimy pak testujeme v kampaních a dle výsledků
je zpracováváme do kreativ. 

Razíme tady T-shaped přístup,
kdy rozpracujeme kreativy podle předcházejícího testu, ale zároveň přidáváme další nezávislou
na předcházejícím testu. Tím se vyhneme zaslepení a krokem špatným směrem. Výsledkem jsou kreativy, které dlouhodobě fungují.




T-shaped přístup

T-shaped přístup

Optimalizujeme skutečně důležité metriky

Optimalizujeme skutečně důležité metriky

V analýze se díváme nejen na základní ukazatele,
jako je míra proklikovosti, ale také na hook rate, hold rate, cenu za nákup z dané kreativy nebo spendy. Díky tomu dokážeme porozumět tomu, co skutečně funguje
a kde je největší potenciál pro růst.  

Vytvořili jste někdy reklamu pro Facebook, která na Instagramu úplně propadla? Nebo naopak TikTok video, které na YouTube nezaujalo vůbec? Navrhování obsahu
s ohledem na konkrétní platformy může rozhodnout
o úspěchu nebo neúspěchu vaší kampaně.

Než se tedy zcela vzdáte TikToku nebo omezíte rozpočet na YouTube, dovolte nám pomoci vytvořit kreativní prvky zaměřené přímo na danou platformu, které budou působit přirozeně a posunou vás kupředu.

Vytvořili jste někdy reklamu pro Facebook, která na Instagramu úplně propadla?
Nebo naopak TikTok video, které na YouTube nezaujalo vůbec? Navrhování obsahu s ohledem na konkrétní platformy může rozhodnout o úspěchu nebo neúspěchu vaší kampaně.

Než se tedy zcela vzdáte TikToku nebo omezíte rozpočet na YouTube, dovolte nám pomoci vytvořit kreativní prvky zaměřené přímo na danou platformu, které budou působit přirozeně a posunou vás kupředu.

Vytvořili jste někdy reklamu pro Facebook, která na Instagramu úplně propadla? Nebo naopak TikTok video, které na YouTube nezaujalo vůbec? Navrhování obsahu
s ohledem na konkrétní platformy může rozhodnout o úspěchu nebo neúspěchu vaší kampaně.

Než se tedy zcela vzdáte TikToku nebo omezíte rozpočet na YouTube, dovolte nám pomoci vytvořit kreativní prvky zaměřené přímo na danou platformu, které budou působit přirozeně a posunou vás kupředu.

Soustředíme se na specifika platformy

Soustředíme se na specifika platformy

Jak postupujeme při tvorbě funkčních kreativ

1

Prozkoumáme výkon vašich historických kreativ

Na začátku naší spolupráce provedeme hloubkovou analýzu předchozích kreativ. Zohledníme výsledky a data, která máme
k dispozici, abychom lépe porozuměli tomu, co fungovalo
a co ne.

2

Vytvoříme 5 různých konceptů kreativ 




Vytvoříme až 5 unikátních konceptů kreativního obsahu. Prozkoumáme nízkonákladové metody testování nových typů kreativních prvků, kterými ověříme, že rezonují s vaším publikem a přinášejí výsledky, než investujeme víc času
a zdrojů.

3

Spuštění testu

Tady začíná zábava. S nízkým rozpočtem pošleme nové kreativy na test. 

4

Změříme výsledky. Sestavíme hypotézy

Na základě dostupných dat budeme analyzovat výsledky
a vytvoříme hypotézy.

5

Sestavíme další kreativy & pořád opakujeme

Vytvoříme další sadu kreativ
a budeme pokračovat
v opakování. Soustředíme se na hlavní cíl – naplnění vašich KPI při co nejnižší ceně za akvizici.



Nakonec je práce na kreativních
konceptech prostě zábava.
Bude i pro vás? 

Nakonec je práce na kreativních konceptech prostě zábava. Bude i pro vás? 

Věříme, že skvělé partnerství je o lidech. 
Pojďme najít společný fit.