Sociální sítě
Pomůžeme vám být vidět na LinkedInu a nastavit úspěšnou komunikační strategii. Pro firemní i osobní profily.
S čím vám můžeme na LinkedInu pomoci?
Jak postupujeme při správě LinkedInu
1
nastavení spolupráce
Nejdříve zjistíme, co vaše firma potřebuje, nastavíme si časový harmonogram a postupně se pustíme do práce.
2
workshop
Nabereme si všechny podstatné informace, které ke správě vašich sociálních sítí potřebujeme. Nejde nám jen o tvorbu hezkých příspěvků, ale chceme opravdu poznat váš business i vaše cílové zákazníky.
3
pravidelně publikujeme
Po schválené strategii
a obsahovém plánu na první měsíc se pustíme do spolupráce na LinkedInu. Pokud ho nemáte založený, tak vám účty založíme a nastavíme. Před spuštěním často probíhá ještě prvotní focení nebo natáčení – díky tomu budeme mít jistotu, že obsah bude kvalitní a splňovat požadavky vizuální identity.
4
reporting
Každý měsíc se potkáme
a sedneme si nad čísly z vašich profilů. Průběžně testujeme různé formáty i KPI, abychom se dopracovali k tomu, co na vašich sítích bude opravdu fungovat.
5
tvorba obsahu
Je nám jasné, že pravidelně fotit nebo natáčet pro vás může být ztráta času. Proto si zajistíme kompletní produkci obsahu, který pro správu LinkedInu potřebujeme.
6
pracujeme agilně
Máte produktovou novinku? Vyhráli jste ocenění nebo byli na konferenci? Stalo se prostě něco, s čím jsme v měsíčním plánu nepočítali, ale je potřeba to komunikovat? Není problém, rádi s vámi namyslíme příspěvky
i v průběhu měsíce tak, aby byly aktuální a autentické.
Máte pocit, že bychom si mohli rozumět?
Věříme, že skvělé partnerství je o lidech.
Pojďme najít společný fit.