Sociální sítě

Oslovte a proměňte kontakty v leady
na LinkedInu

Oslovte a proměňte kontakty v leady na LinkedInu

Pomůžeme vám být vidět na LinkedInu a nastavit úspěšnou komunikační strategii. Pro firemní i osobní profily.



Nákupní návyky B2B segmentu se změnily. Sociální média jsou jedním z více než 15 touchpointů potřebných pro kvalifikované leady.

Nákupní návyky B2B segmentu se změnily. Sociální média jsou jedním z více než 15 touchpointů potřebných pro kvalifikované leady.

Nákupní návyky B2B segmentu se změnily. Sociální média jsou jedním z více než 15 touchpointů potřebných pro kvalifikované leady.

Staňte se leaderem vašeho oboru

Staňte se leaderem vašeho oboru

Osobní profily mají na LinkedInu větší sílu než ty firemní. Proto se kromě správy firemních profilů soustředíme také na budování osobních profilů důležitých ambasadorů vaší firmy. Zaměřujeme se na vytváření odborného obsahu, který ukazuje znalost oboru, sdílíme úspěchy firmy
a pomáháme budovat důvěryhodnost a profesní vztahy.

Osobní profily mají na LinkedInu větší sílu než ty firemní. Proto se kromě správy firemních profilů soustředíme také na budování osobních profilů důležitých ambasadorů vaší firmy. Zaměřujeme se na vytváření odborného obsahu, který ukazuje znalost oboru, sdílíme úspěchy firmy
a pomáháme budovat důvěryhodnost
a profesní vztahy.

Ne vše se ale točí

kolem vás

Ne vše se ale točí


kolem vás

B2B firmy příliš touží po tom, aby návštěvníky odváděly z platformy přímo na své stránky. Musíte být schopní oslovit své publikum tam,
kde konzumují obsah.

Nákupní cesty B2B nejsou přímé a vyžadují několik setkání s vámi
nebo vaší značkou. Mnozí se snaží začít prodejní konverzace ve špatný čas. Pokud budete pravidelně poskytovat hodnotný obsah tam, kde vaše publikum působí, budete tím, na koho se budou obracet, až budou připravení nakupovat.

B2B firmy příliš touží po tom,
aby návštěvníky odváděly z platformy přímo na své stránky. Musíte být schopní oslovit své publikum tam, kde konzumují obsah.

Nákupní cesty B2B nejsou přímé a vyžadují několik setkání s vámi nebo vaší značkou. Mnozí se snaží začít prodejní konverzace ve špatný čas. Pokud budete pravidelně poskytovat hodnotný obsah tam, kde vaše publikum působí, budete tím, na koho se budou obracet, až budou připravení nakupovat.

B2B firmy příliš touží po tom, aby návštěvníky odváděly z platformy přímo na své stránky. Musíte být schopní oslovit své publikum tam,
kde konzumují obsah.

Nákupní cesty B2B nejsou přímé a vyžadují několik setkání s vámi nebo vaší značkou. Mnozí se snaží začít prodejní konverzace ve špatný čas. Pokud budete pravidelně poskytovat hodnotný obsah tam, kde vaše publikum působí, budete tím, na koho se budou obracet, až budou připravení nakupovat.

S čím vám můžeme na LinkedInu pomoci?

Osobní profily

LinkedIn je stále jen sociální síť, a proto je potřeba, aby vaši firmu prezentovali
i vybraní ambasadoři. Ať už to bude CEO nebo obchodní zástupce, na první pohled nebude znát, že za obsahem stojí profesionálové z agentury.

Pečlivě vymyslíme obsahový plán
a tonalitu komunikace nastavíme tak, aby odpovídala tomu, jak mluvíte vy. Nikdy nepublikujeme nic, s čím nebudete 100% v souladu.

Osobní profily

LinkedIn je stále jen sociální síť,
a proto je potřeba, aby vaši firmu prezentovali i vybraní ambasadoři.
Ať už to bude CEO nebo obchodní zástupce, na první pohled nebude znát, že za obsahem stojí profesionálové z agentury.

Pečlivě vymyslíme obsahový plán
a tonalitu komunikace nastavíme tak, aby odpovídala tomu, jak mluvíte vy. Nikdy nepublikujeme nic, s čím nebudete 100% v souladu.

Firemní profily

V dnešní době je téměř nezbytné prezentovat vaši značku na LinkedInu. Uděláme audit profilu a navrhneme jasné kroky ke zlepšení.

Sepíšeme analýzu konkurence
a pomůžeme vám vytipovat ta správná témata pro vaši komunikaci. Netvoříme jen obsah pro zaplnění vašeho profilu, ale chceme, abyste tuto sociální síť využívali naplno. Proto se nebojíme přicházet s novými nápady.

Firemní profily

V dnešní době je téměř nezbytné prezentovat vaši značku na LinkedInu. Uděláme audit profilu
a navrhneme jasné kroky ke zlepšení.

Sepíšeme analýzu konkurence
a pomůžeme vám vytipovat ta správná témata pro vaši komunikaci. Netvoříme jen obsah pro zaplnění vašeho profilu, ale chceme, abyste tuto sociální síť využívali naplno. Proto se nebojíme přicházet
s novými nápady.

Důkladné porozumění vašemu businessu





Nejdříve se zaměříme na pochopení vašeho podnikání, cílů a očekávání, ať můžeme vytvářet obsah, který je pro vás a vaši cílovou skupinu relevantní.



F

Komunikační
a obsahová strategie

Vybereme vhodná témata pro prezentaci vaší značky. Ty také pravidelně testujeme, vyhodnocujeme a přinášíme změny pro zlepšení.



Měsíční schvalování obsahu

Plánujeme a schvalujeme obsah na měsíční bázi, abyste měli jistotu, že vše odpovídá aktuálním potřebám firmy.





Pravidelný
reporting

Každý měsíc poskytujeme podrobné reportingy,
ať máte jasný přehled o výkonu vašeho LinkedInu.







Inovativní
nápady

Pravidelně přinášíme nové nápady na oživení sítí a využívání nejnovějších trendů a formátů.



Kompletní
produkce

Pokud potřebujete, jsme připraveni zajistit natáčení, focení a kompletní produkci obsahu. Vy s jeho tvorbou nemusíte mít starosti.



Jak postupujeme při správě LinkedInu

F

Důkladné porozumění vašemu businessu


Nejdříve se zaměříme na pochopení vašeho podnikání, cílů a očekávání, abychom mohli vytvářet obsah, který je pro vás a vaši cílovou skupinu relevantní.





Měsíční schvalování obsahu


Plánujeme a schvalujeme obsah na měsíční bázi, abyste měli jistotu,
že vše odpovídá aktuálním potřebám vaší firmy.





Inovativní
nápady


Pravidelně přinášíme nové nápady na oživení vašich sítí a využívání nejnovějších trendů a formátů.





Komunikační
a obsahová strategie


Vybereme vhodná témata, pro prezentaci vaší značky. Ty také pravidelně testujeme, vyhodnocujeme a přinášíme změny pro zlepšení.





Pravidelný
reporting


Každý měsíc poskytujeme podrobné reportingy, abyste měli jasný přehled
o výkonu vašeho LinkedInu.







Kompletní
produkce


Pokud potřebujete, jsme připraveni zajistit natáčení, focení a kompletní produkci obsahu, abyste s jeho tvorbou nemuseli mít starosti.





1

nastavení spolupráce

Nejdříve zjistíme, co vaše firma potřebuje, nastavíme si časový harmonogram a postupně se pustíme do práce.

2

workshop



Nabereme si všechny podstatné informace, které ke správě vašich sociálních sítí potřebujeme. Nejde nám jen o tvorbu hezkých příspěvků, ale chceme opravdu poznat váš business i vaše cílové zákazníky.




3

pravidelně publikujeme

Po schválené strategii
a obsahovém plánu na první měsíc se pustíme do spolupráce na LinkedInu. Pokud ho nemáte založený, tak vám účty založíme a nastavíme. Před spuštěním často probíhá ještě prvotní focení nebo natáčení – díky tomu budeme mít jistotu, že obsah bude kvalitní a splňovat požadavky vizuální identity.

4

reporting

Každý měsíc se potkáme
a sedneme si nad čísly z vašich profilů. Průběžně testujeme různé formáty i KPI, abychom se dopracovali k tomu, co na vašich sítích bude opravdu fungovat.

5

tvorba obsahu

Je nám jasné, že pravidelně fotit nebo natáčet pro vás může být ztráta času. Proto si zajistíme kompletní produkci obsahu, který pro správu LinkedInu potřebujeme. 

6

pracujeme agilně

Máte produktovou novinku? Vyhráli jste ocenění nebo byli na konferenci? Stalo se prostě něco, s čím jsme v měsíčním plánu nepočítali, ale je potřeba to komunikovat? Není problém, rádi s vámi namyslíme příspěvky
i v průběhu měsíce tak, aby byly aktuální a autentické.

Máte pocit, že bychom si mohli rozumět? 

Věříme, že skvělé partnerství je o lidech. 
Pojďme najít společný fit.